Service metrics report i prikaz vrijednosti u grafikonima izvjesca
Izvješće Service metrics prikazuje status usluge na jednom ili više uređaja za određeno razdoblje, prema detaljima skeniranja usluge. Ako je na uređaj dodano više od jedne instance usluge, izvješće prikazuje vrijednosti za sve instance.
Jedinične vrijednosti prikazane u izvješću povećavaju se do sljedeće super jedinice ako postoje četiri ili više vrijednosti prije decimale. Na primjer, ako je jedinična vrijednost za slobodni prostor na disku 17.000.000,0 KB, izvješće povećava ovu vrijednost na 17.0 GB.
- kliknite na Reports > Metrics > Service Metrics.
- odaberite početni i završni datum i vrijeme.
- odaberite uređaj i usluge (Service and Devices).
- zatim Scan Details
- označite kućicu za Overlay Thresholds za prikaz linija graničnih vrijednosti na grafikonima izvješća
- označite kućicu Multiple Graphs za zaseban prikaz grafova za svaki pojedini uređaj.
- kliknite na View Report.
Ova procedura može se izvesti na razini klijenta ili lokacije (Site).
Related Articles
N-sight RMM User Audit Report
User Audit Report The User Audit Report records all changes made to the Checks. You can use the User Audit Report to track tasks performed on the N-sight RMM Dashboard, including the following tasks: Installation and removal of Agents Addition and ...
New version of N-central 2023.5
New version of N-central was released and this are some highlights: Adjusted Default Branding N-central 2023.5 has slightly adjusted the default branding colors for System, SO, Customer and Site levels to better meet accessibility standards. Device ...
N-able Passportal Single Sign-on
Od ožujka 2023. Passportal će započeti implementaciju autentifikacije s jedinstvenom prijavom (SSO) za sve partnere. Kao prvi korak u procesu, imajte na umu da će se stranica za prijavu promijeniti u ožujku. Tijekom ovog prvog koraka, "Log in with ...
Enable Multi Factor Authentication, 2FA or MFA in N-central
Check N-able N-central server time. Ensure that N-able N-central 's time is very accurate for your local time zone. If necessary, login with the Product Admin, browse to Administration > Mail and Network Settings > Network Setup > under Date and ...
Port requirements for N-Central
Make sure to configure all necessary ports to ensure seamless communication between Solarwinds components. You can find all port requirements needed by N-Central here: ...